Höstfint

 

 

Mina fina höstpjucks ifrån Vagabond fick åka på idag. Dock lyste solen på himlen och den där mysiga höstkänslan infann sig inte riktigt. Inte för att jag klagar på sol och blå himmel, absolut inte. Men jag kan inte låta bli att längta till den "riktiga" hösten kommer. Favorit årstiden nummer ett! Bilderna ovan var det bästa jag kunde åstadkomma när inte min Canon G12 var med mig. Lämnade ut några CV:n i olika butiker och promenerade sen ner till parken och blickade ut över vattnet. Perfekta platsen att skingra tankarna på.

 


Kommentarer
Postat av: T

Kan du inte berätta hur du sminkar dig? Bra blogg!!

Svar: jovisst, sminkar mig ganska enkelt. Men jag använder mineralfoundation, concealer, ev. lite solpuder på kindben och kinder och så böjer jag upp ögonfransarna och sveper lite mascara på dem. Sen att jag använder ett riktigt bra rengöringskit från Mary Kay spelar nog också in lite. Ett bra underlag är viktigt! Tack så mycket!
Lovisa

2012-09-18 @ 09:13:07
Postat av: T

Jätte fint är det iallafall. Ser väldigt naturligt ut! Tror att du även skulle vara fin i röda läppar! Varma färger:)

Svar: Tack! vad glad du gör mig :) gillar när det är naturligt i sminkväg. Blir så mycket bättre då. Till fest brukar jag addera eyeliner på ögonlocken och ögonskugga. Har nästan aldrig haft rött läppstift men det ska jag prova :), dock inte till vardags.
Lovisa

2012-09-19 @ 07:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0