Hej Måndag!

Måndag. Och jag inleder denna vecka med god frukost och tyvärr en mindre rolig incident. Ramlade nämligen i vår snurrtrappa och lilla foten fick sig en törn in i en pelare, även armbågen fick något skrapsår. Notis till mig själv, fluffiga morgontofflor och ivrighet är ingen bra kombo. Men det var ingen större fara, såklart det gjorde ont men blev mest chockad. Dagen rullar vidare fast med mindre ansträngande aktiviteter då. Snart lägger jag upp bilder på mitt nya antekningsblock och lite senare idag kommer jag bjuda på mina höstfavoriter ifrån min skosamling. Det låter väl som en bra idé? 
 
Jag börjar denna måndag med b la  denna peppiga låt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0