Salta Katten,

En onsdag med grått och kallare väder. Jag har hämtat ut två av ljusen som jag beställt. Lade en order på 2 svarta & 2 vita så blev lite fundersam när jag öppnade paketet och bara fann de svarta ljusen. Men såg kort därefter att det var leverans på de vita i slutet av juli, jahapp då får man vänta i två månader på dem. Har placerat ett på skrivbordet och ett i fönsterkarmen i badrummet, så fint. Det bästa av allt är att det var 50 % rabatt på beställningen! Köpte även den godaste godisblandningen som känns lite nostalgisk, salta katten och tutti frutti tablettaskar.
Godaste blandningen, prova ni kommer inte bli besvikna!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh det är verkligen ett säkert kort, började redan som barn, men nu fick jag ju lite sug när jag bor utomlands:)

2012-05-14 @ 02:14:16
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0