Happy Birthday!

Min fina vän Nellies birthday.


Önskar att jag var nere i Skåne och kunde fira med henne. En vän jag saknar väldigt mycket och som jag har haft många fina happinessmoments tillsammans med.
Sådana man kan plocka fram ur minnet och le lite extra åt. Stunderna på balkongen i mallis, bråkandet om vem som skulle få det mörka brödet till frukost, när vi levde en timme bakåt i tiden, även det på mallis, alla utgångar, valborgsfirande i Lund, shoppingrundor i malmö, biobesök, våran obligatoriska otur, de mysiga tjejkvällarna och mycket mer.
En vän alla borde ha. ♥

Kommentarer
Postat av: Nellie

Ohh fina du. Jag saknar dig jätte mycket, blir rörd av det du skriver. Vi måste ses i sommar annars blir jag knäpp! Många kramar till dig! <3

Svar: åh fina Nellie. Du ska veta att du är saknad av mig också, du ska få tusen kramar när vi ses igen. Ja det är ett måste, vi får planera in något som passar båda! puss
Lovisa

2012-05-29 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0