Fredagsshopping in The City

Fredag, shopping i staden, nya skor att placera ibland skorna i hallen. Vita somriga loafersaktiga skor med lite platå ifrån COS fick det bli. Supersköna på! provade även ett par sandaler med snörning, även de väldigt fina men om än en anings obekväma. Så det fick bli det sköna alternativet.
Köpte även med fina rosa pioner hem att placera i vasen på skrivbordet. Älskar att ha fina snittblommor där när man sitter vid datorn.
Mina nya pjucks. Kommer alldeles säkert bli ett par favoriter.
Annars har jag agerat kock i huset och lagat en riktigt god middag som jag och min fina avnjöt. Och lilla frysen är även fylld med minitwisters, så nu är jag redo för helg.

Kommentarer
Postat av: DAISY

Hur fina som helst var dessa skor! Måste verkligen spana in COS snart :)

Svar: Tack så mycket! ja gör det, du kan ju alltid spana in sommar-rean i butik! :)
Lovisa

2012-05-27 @ 01:56:55
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Elin Andersson

Fina blommor!

Svar: Tack, älskar pioner!
Lovisa

2012-06-01 @ 12:53:30
URL: http://elinceciliaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0