What a lovely day!

Denna torsdag kommer att innehålla presentinköp i staden, Avtackning med alla yelpare på Obaren, de jag har jobbat extra för nu i 4 veckor, ska bli roligt att träffa de andra skribenterna. och inte nog med det. Idag är även dagen då jag och min fina pojkvän äntligen flyttar in i vår lägenhet i Gamla Enskede. Jättefin och fräsch! Har redan fått nycklarna så det är bara att ställa in alla möbler, kläder och saker så kan vi börja inreda lite smått senare. Det ska bli så roligt! Har längtat efter det väldigt länge och så dyker det upp en sådan fin lägenhet med trevliga hyresvärdar. Allting känns så himla bra!

Det är alltså här ni kan gå in för att ta del av mina recensioner om Stockholm! Gå gärna in och läs dem vetja!
Finns även som App till luren så det är bara att söka på Yelp på appstore så hittar ni den förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: M O A

Haft en bra dag hittills? :)

KRAM

2012-03-15 @ 13:08:19
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: jaha, okej :) Ska du göra något roligt i helgen då? :)

2012-03-15 @ 14:25:12
URL: http://loreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0