Tidningsförvaring

Tidningsställ ifrån Maze, Åhlens och Hemtex.
Jag är på jakt efter ett fint och smakfullt ställ att förvara mina modetidningar i. Jag gillar verkligen den enkla designen på det på första bilden men det på bilden längst ner är nästintill snarlikt förutom att texten Magazine står präntat på det. Har fått det på näthinnan efter att jag såg det på Hemtex igår fast då i vitt. Samtidigt tycker jag att det är snyggt med plexiglas också. Men jag tror nog mer på det i metall och som går i vitt, tror det passar bäst i vårt fina hem.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle vilja ha det genomskinliga! Så snyggt, och modetidningarna är ju ofta så snygga att man vill att de ska synnas!

2012-03-28 @ 17:49:46
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0