Meddelande från Waynes

Inte trodde jag att mina recensioner skulle få så stor inverkan. Har nu ett fan och har dessutom fått ett meddelande från ägaren på Waynes Coffee som är beläget på Hornsgatan. Då jag var ganska så missnöjd med mitt besök där och att deras internetkod-system inte var särskilt tipp topp, plus att de är lite strul att ansluta till internet med en Mac dator. Han hade förmodligen läst den. Så om det är fler som haft problem med det, kan jag nu berätta att de fungerar fint att använda internet på Mac och även att man får så många internetkoder som man vill om man handlar något från cafédisken då förstås. Så jag är beredd att ge det en andra chans, fast jag står fast vid att deras utbud i fikaväg är lite så sådär, lite halvtråkigt. Men som pluggställe fungerar det absolut. Det är bra med konstruktiv kritik då allting bara kan bli bättre.

Men nu tar jag av mig mina kritiska glasögon och tar istället på mina positiva och beger mig dit någon gång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0