Lovely Weekend

This weekend,
Har fått iordning lite mer i lägenheten. Vi har nu hallmöbeln som Tv-bänk vilket är en Tv-bänk egentligen så den passar bra där. Vi har fått till en skrivbordsplats till mig där jag kan sitta och blogga och plugga, på denna plats(läs skrivbord) står världens finaste röda kärleksrosor som jag fick av min fina i slutet av förra veckan. Platsen går i vitt precis som jag gillar. Jag och Max har också gjort egen pasta två dagar i helgen, spagetti och tagliatelle, himla gott och framförallt roligt att göra!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

gott med egen pasta! och ser ut som att ni har fått fint!

2012-03-26 @ 16:00:59
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0