Ett Positivt Besked


Jungfru 23/8-22/9

Måndagen blir lugn på gränsen till tråkig, men det passar bra eftersom du är så trött. Under tisdagen har du svårt att sitta still. Du känner dig rastlös och oroad. Antagligen är det en magkänsla för något som kommer att ske senare den här veckan. Under onsdagen eller torsdagen väntar ett besked av något slag. Om det är positivt eller negativt beror mer på dina förväntningar än på själva beskedet. Om dina krav är rimliga kommer du bli nöjd.

Veckans ihopsatta horoskop på ELLE stämmer bra in på mig för denna veckan. Visst man ska ta horoskop med en nypa salt men jag har varit trött och rastlös under dagarna som varit och idag fick jag ett mycket positivt besked!!! jag ska nämligen, för andra gången gå en modevisning för Modeflickan med kläder från Adidas. Lite sportigare tema denna gången och jag gillar det! den 14 april är det dags att inta catwalken igen. Vet inte exakta tider eller plats ännu men håll ut för det får jag reda på strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0