Bad Hair Day

Mitt senaste inköp är denna borste i bambu och med svinborst. Sliter inte lika mycket på håret som plastpiggar på vanliga borstar gör och det gör även håret lent och följsamt. Då min hårborste försvann i flytten fick jag köpa mig en ny. Och jag gillar den men mitt hår är lite knepigt just nu och inte i bästa skick. Måste boka in en tid hos frisören snarast!! både klipp och färg. Någon som har koll på frisörutbudet här i Stockholm får väldigt gärna tipsa mig om en värdig frisörsalong! helst inte någon som kostar skjortan...
Ni hittar borsten på närmsta Kicks-butik men tror att den även ska finnas på Åhlens.

Kommentarer
Postat av: Julia

Den är riktigt bra den borsten! xx

2012-04-11 @ 15:45:36
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0