En Morgonlista


Jag är för tillfället nyvaken och trött
Jag är bra på att dansa och skriva
Jag gillar inte att vara sjuk
Jag är dålig på att prata inför folk
Jag gillar att fotografera, dansa, läsa bloggar, blogga själv,skriva, umgås med fina människor
Jag fotograferar för att jag älskar det och för att dokumentera fina händelser


Jag älskar min Max♥
Jag vill ha en ljus lägenhet i innerstan
Jag är beroende av sociala medier
Jag har på mig Max ljusrosa skjorta
Jag dricker helst vatten, té eller kaffe
Jag hör ljudet av stay- Erik Hassle



Jag är rädd för att dö och att förlora någon mer av mina närmsta
Jag är pinsamt dålig på att hålla tiden
Jag växte upp med många syskon och mycket kärlek
Jag vill jobba på en tidningsredaktion i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0