Sommar, Sommar, Sommar

Skåne bjuder på Sol, eller ja iallafall de dagarna som varit. Så eftersom solen har lyst på den klarblå himlen har det blivit många härliga stranddagar i Åhus, minus att jag brände mig under de första dagarna. Det har också blivit dagar med nära & kära som släktmiddag i trädgården, bad, båttur och lek med småsyskon, shoppingrundor i lilla Kristianstad och fika med vänner. Härligt att vara här nere då jag inte varit här sedan jul, vilket är för längesedan! och mina söta småsyskon var det ett år sedan jag träffade sist. Anledningen till den dåliga uppdateringen kan ni kanske räkna ut, börjar att bjuda er på en stor bildbomb ifrån dagen tillsammans med mina småsyskon och pojkvän vid sjön!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

fina bilder du tagit!

Svar: Tack syster!
Lovisa

2012-07-29 @ 20:09:30
URL: http://linneahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0