Ulrikke Lund

Norska bloggerskan Ulrikke Lund är någon jag inspireras av klädmässigt. Hon lyckas nästan alltid med sin utvalda outift. På tal om det längtar jag till våren är här och man kan bära ljusa pastellfärger, fina shorts med spets och volangkant, färgglada accessoarer osv.
Allt blir så mycket härligare på våren och den ska dokumenteras med min fina fina kamera. Har äntligen tagit tag i att införskaffa en ny laddare eftersom min förra är spårlöst försvunnen, så nu kommer det istället dyka upp bättre bilder som är tagna med min canon G12 istället för sämre mobilpics.
Kommer också lägga upp mer bilder på mig och kanske en och annan outfit bild dyker upp också. Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0