Nattsvart och Stockholmsvit

Randiga tröjor är fint och enkelt. Bar själv en ranig tröja idag som faktiskt är inhandlad i Alcudia på Mallorca, även kallat mallis. Därför får modeinspirationen för dagen gå i just svart och vitt och randigt.
Den oumbärliga vinterkylan går knappt att vistas i. Största delen av dagen har tillbringats på Stockholms Universitet där jag och några andra tjejer jobbade med ett grupparbete om medier, lag och rätt. Och där ute var det rena vinterlandet med mycket snö på marken och frisk luft. Första gången jag var där och det var väldigt stort men jag måste medge att vi har så mycket bättre, fräschare och finare bibliotek på Södertörn. Men det var kul att se lite annat folk som man inte brukar se i vardagen.
Svart på vitt.




Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Från ixo tror jag! =)

kram

2012-02-01 @ 16:39:30
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0