Dagens Goda Frukost

Min frukost dagen till ära var god och man blev lagom mätt på den. Nyttig!
Den bestod av:
  • Tre knäckemackor med tomat, peppar och örtsalt
  • En tallrik med müsli med äppelbitar och kanel, blodapelsin och mjölk
  • Ett glas söder te med lite mjölk i
Jag älskar frukost och jag blev ännu mer inspirerad att prova nya saker i frukostväg när jag hittade en ny blogg, som tilltalade mig. Tjejen bakom bloggen tycker om att fotografera precis som jag och så gillar hon frukost och är hundvakt till en bedårande söt hund lite då och då. Jag vill också ha en liten vovve som man kan gosa med i sängen och morna sig tillsammans med. åh! Tycker om att hitta nya bloggar som man blir inspirerad av, det är härligt.

Kommentarer
Postat av: tuva

Men tusen tack snälla rara! Värmande med dessa fina ord. Hoppas du får en lika trevlig torsdag som jag nu fick :)

2012-01-26 @ 15:34:26
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du gillar frukost, kolla in denna bloggen då! :)



http://frukostera.blogg.se/

2012-01-26 @ 18:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0