Extrajobb

Nu är det mycket på gång här i Stockholm. Har två inbokade intervjuer för två extrajobb som barnvakt och frilansande skribent. Hoppas verkligen jag får skribentjobbet som är under en månad då jag både kommer skriva recensioner och fotografera i staden till en webbsajt. Det är verkligen ett jobb som hade passat mig! Vill även jobba inom den riktningen i framtiden så det är alltid bra att få in en fot i den branschen.
Så roligt när det äntligen händer lite igen! :) Perfekt med extrajobb utöver medie och kommunikationsstudierna.
Inspirationsbilden ovan kommer ifrån wehearit

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du får jobbet! Jag studerar också MKV, håller tummarna för dig! xx

2012-02-12 @ 19:49:44
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0