Tisdagsfix

Hej ni fina. Tisdag den 14:e augusti( 12 dagar till min födelsedag) och jag har städat i lägenheten och precis skrivit in mitt kommande schema i kalendern, det jag kommer att ha ifall jag inte kommer in på JMM. Framförhållning är bra att ha vilket jag dock inte har så mycket av. Men till hösten ska det ske en förbättring på det planet. Dagens mellis: mini morötter och kaffe. Och till lunch knåpade jag ihop en god avokadosallad med skinka och mitt egenbakade bröd till. Så gott! Och en mycket glad nyhet är att jag ska jobba som barnvakt till hösten till en 3 åring. Roligt! Nu ska jag kika på blocket och se om det dykt upp något nytt och sen väntar en varm dusch.
Lovely day! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Konsultprinsessan

Grattis till jobbet! Bra med framförhållning, det ska jag också försöka bli bättre på. Salladen såg god ut!

Svar: Tack syster! Ja eller hur. Trodde att du var bra på det:) Salladen blev ganska så god faktiskt. Enkelt och gott att slänga ihop till lunchen.
Lovisa

2012-08-14 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0