Stockholmshelg Med Besök

Denna helg är Cajsa på besök och den har innehållit shopping och biobesök, mysigt. Söndag idag och vi har varit på en lägenhetsvisning på söder, en mindre 2:a och imorgonkväll väntar en till visning vid Stureplan gissa om jag hoppas på att den blir vår. Så ligger det till på lägenhetsfronten. Annars har en vit hortensia fått flytta in i vårt kök och ett doftljus som jag fick i inflyttningspresent av Cajsa, fint. Det enda som cirkulerar i mitt huvud just nu är lägenheter... Men ville kika in och säga hej!


Kommentarer
Postat av: Konsultprinsessan

Det låter som en mysig helg! Jag håller tummarna för att ni hittar en ny lägenhet. Hälsa Cajsa!

Svar: Ja det var mysigt. Tack! jag hör av mig så fort vi hittar någonstans att bo!
Lovisa

2012-08-12 @ 21:08:45
Postat av: Annica JoHansson

Vilken jättefin Hortensia! Min favoritblomma:o) bla annat....tycker ju om många sorts blommor. Å vilket fint doftljus du fått! Här håller vi tummarna både i dag och imorgon!
Hör av dig nåt så fort ni vet nåt.

Kram Annica

Svar: Ja visst är den fin! tycker också om dem. Hade en vissen blomma i köket förut så det var på tiden att få in lite nytt där. Blev väldigt fint med den i fönsterkarmen! :) Tack så mycket, tyckte också att det var fint och så luktar det gott också så det är perfekt. Jag lovar att höra av mig direkt! Kram
Lovisa

2012-08-12 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0