Rosettnycklar

Regnet faller ner över Stockholm. Ska snart åka in till stan och möta upp min fina pojkvän. Ikväll kommer min syster Linnéa hem till oss och skall vara här hela helgen för på söndag är det min dag så vi ska fira mig i helgen! Så det ser jag verkligen fram emot. Tänkte bara visa min egendesignade nyckelring till mina nycklar. Var på väg att slänga det gula bandet som satt på min tröja men varför inte knyta fast det runt nycklarna istället? så det var precis vad jag gjorde och här är resultatet. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Carina Mustonen

Fint :-)

Svar: Tack så mycket :)
Lovisa

2012-08-23 @ 18:04:12
Postat av: Ida

Fiffigt och väldigt fint :)

Svar: Tackar :)
Lovisa

2012-08-26 @ 20:18:07
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0