När Löven Faller

Något jag vill bära till hösten, när man sitter invirad i filtar, dricker te i stora muggar, virar tjocka halsdukar kring halsen, placerar kilklackar och stövlar på fötterna, bär stickat, läser böcker, kolla på serier, på tal om serier så har jag sett 5 avsnitt av Hart of Dixie och jag är totalt fast) och pluggar i massor. Ja då vill jag bära olivgrönt. Dels för att jag dras till mörka plagg när det går mot mörkare tider. Jag bär ofta svart och grått och satsar på fina baskläder med bra kvalité. 
 
Det blir shopping på COS i höst om jag får bestämma för där finns dessa två ting som har väckt ett ganska stort begär hos mig. Det må vara enkla men ack så fina!
 
 
På fötterna hade dessa olivgröna boots gjort sig mycket bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0