Love Is Feeling, Feeling Love

Ett vackert par. En vacker fasad som man betraktar och målar upp bilder om det finns en vacker insida med vacker kärlek bakom. Som att öppna en jättefin ask och finna ett ännu finare smycke innuti, då ett leende sprider sig på läpparna och som avslutas i ett stort leende och ett åååh. Hur fint är det inte att någon med både en fin utsida och insida som älskar en, överröser en med kärlek, skriver söta små meddelanden på både lappar och telefonen, som frågar en extra gång om man inte vill ha något ifrån affären, som älskar att mysa precis som en själv, som har ett varmt hjärta man vill fylla med kärlek, någon man vill ta hand om, uppmuntra, någon att hämta med sin cykel när han kommer från jobbet, som har ett par bruna ögon att fästa sin blick lite extra länge på, någon som håller din hand längs gatorna på stan, att gömma sig i en stark och varm famn och andas in den där underbara doften som man vill limma fast på sig själv, att somna till hans hjärtslag. ja listan kan göras lång. Kärlek är vackert, väldigt vackert. Hade det varit för några år sedan hade jag inte kunnat skriva en sådan här text och då inte heller tyckt om att betrakta vackra lyckliga par men nu är det underbart. Ni som letar efter den rätta, den perfekta mannen. Häng inte upp er på den jakten utan låt han komma till er. Det må låta klyschigt men han dyker upp när man allra minst anar det och inte heller tänker på det. Och låt han nå ditt hjärta. 
Just a remember
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Kallberg

Jag älskar hur du skriver Lovisa! De måste du fortsätta med! Jag kom och tänka på dig och våra tider i grundskolan för någon dag sedan! Vilka fina minnen! Hoppas allt är bra med dig, du ser ut att ha de underbart i Stockholm! Puss på dig!

Svar: Åh, vad glad jag blir! jag älskar att skriva så det kommer jag inte sluta med i första taget och det är när jag får så fina ord som det är ännu lättare att fortsätta, så tack Hanna! jaså vad roligt, det finns många fina minnen därifrån ja. Allt är fint med mig, har lite smått panik över att hitta en ny lägenhet bara... men det löser sig nog. Jag har det underbart här uppe, hoppas du också har det fint! kul att höra från dig:) Puss
Lovisa

2012-08-08 @ 20:59:54
Postat av: Annica JoHansson

Va härligt att läsa Lovisa! Det är du verkligen värd!!<3 <3

Svar: Tack så mycket Annica!
Lovisa

2012-08-08 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0