Lägenhetsdrömmar

Myser i sängen och bläddrar ibland fina lägenheter på hemnet och även inspirationskategorin som är min favorit.
Kan drömma mig bort hur länge som helst på sådana sidor. Drömmen är att bo i innerstaden och att ha en lägenhet som går i vitt och är stilren men som samtidigt har en mysig atmosfär, det får inte kännas för stelt och obebott om ni förstår vad jag menar. Det får också gärna finnas en kakelugn vilket är supermysigt på hösten. Annars letar vi för fullt efter ett nytt boende och bävar för att lämna vårt fina hem. Åh vad jag inte vill säga hejdå till vårt bo!

Fin kakelugn i vardagsrummet.

Stadsmyllret utanför fönstret


Kommentarer
Postat av: fanny -from paris to stockholm

Fina bilder! Hoppas ni hittar något liknande snart då, att hitta den perfekta lägenheten är som att hitta den perfekta killen, haha! :)

Svar: Ja tack! hoppas också vi hittar ett guldkorn ibland lägenhetsutbudet. Även fast det är svårt att hitta något här i Stockholm så ger jag inte upp! :) haha, rolig liknelse, men jag håller med dig, lite så är det:)
Lovisa

2012-08-02 @ 11:27:52
URL: http://fromparistostockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0