Fina, Fina Stockholm

Efter jag varit hos barnflickan Sthlm skrev jag in lite kommande planeringar i min röda kalender, åt ett äpple och blickade ut över det glittriga havet samtidigt som vinden tog tag i mitt långa lockiga hår. Det är vid sådana tillfällen jag förstår varför jag flyttade till denna stad. Så himla vackert! Imorse trodde jag att det skulle bli en grå dag men så fel jag hade. Solen skiner och himlen går i klarblått. Nu har jag precis fått i mig lite god och nyttig lunch(spätta) och ska snart snöra på mig träningsskorna, sätta igång appen RunKeeper och ta mig upp till skogen som ligger nära där vi bor och springa en runda. Heja mig! 
 
Kungsan bjuder på vackra byggnader och sol. Fina, fina Stockholm.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0