En Liten Sjukling.

 

Är sjuk. Ligger i sängen med en varm panna, en hals som gör ont och en näsa som ringer. Tror att det är kroppens sätt att reagera på alla känslor som finns i mitt hjärta just nu. Så fort jag är på benen igen uppdaterar jag här igen. Min kameraladdare dök upp när jag möblerade om och fixade i mitt rum så nu kan jag bjuda på fina bilder igen. Dock inga på mig änsålänge då jag som sagt är en liten sjukling.

 

Klicka på den gula pricken på höger sida av bilden så får ni upp den låt som går på repeat ur mina högtalare just nu.


Kommentarer
Postat av: J&A

Pusss, du är stark. Ta hand om dig. Väldigt vacker är du också, men det är bara en parantes.

Svar: Tack så mycket! puss
Lovisa

2012-08-29 @ 16:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0