What Happends in Enskededalen

Under de senaste dagarna har jag köpt min första e-bok. Trodde inte att jag skulle överge orginella böcker och köpa en sådan. Såklart så har jag inte slutat att köpa "riktiga" böcker, finns ju nästan inget bättre än att sätta sig bekvämt och fördjupa sig i en härlig och underhållande chic-lit. Men åter till e-boken, köpte alltså Isabellas Hemligheter till iPaden och fördelen med en elektronisk bok är att man får ljus på köpet och att man kan reglera ljusstyrkan efter smak. Jag läste ut Isabellas ord på en dag och jag måste medge att jag gillade den. Den fick mig att fundera på livets med- och motgångar och baksidan med framgång. Jag har köpt en present till min kära pappa. Jag har bakat vaniljbullar med äkta vanilj, hur goda som helst. Har drömt mig bort i hemnet-världen och sett ett antal drömlägenheter jag gärna skulle vilja bosätta mig i. Jag har fått en underbart skön helkroppsmassage, Jag har druckit ananasvatten, alltså inte med bubblor utan vanligt vatten med färska ananasskivor, var faktiskt min fina pojkvän som introducerade mig till det i gårkväll. En solklar sommarfavorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0