T som i Tisdag,

Regnet faller ner dagen till ära och då åker de klassiska Hunter-stövlarna på. Idag har jag fått en hel del plugg gjort och fixat och trixat med lite smått hemmafix i lägenheten. Och jag har även bakat en kladdkaka som doftar underbart. Älskar att baka, brukade alltid göra det när jag bodde hemma. Tänkte baka något gott och matigt bröd så ska leta efter ett bra recept. Annars nådde ett leende mig när jag öppnade postboxen och fick syn på ett rosa kuvert med farmors välkända handstil på, som innehöll en försenad påskhälsning med fina ord och pengar. De är för snälla min kära farmor & farfar.
Det är något speciellt med att få fina brev på posten, det får en att dra på smilbanden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

2012-04-11 @ 10:47:21
Postat av: s

snygga hunters

2012-04-11 @ 19:48:05
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0