Fotografi

Mitt internet har varit nere så det är först nu som jag kan blogga igen. Har saknat att inte kunna lägga upp bilder och skriva. Men nu är jag lyckligtvis tillbaka. Jag har precis sett två nya avsnitt av gossip girl och jag är helt fast och vill bara se mera av det. Och mitt senaste inköp är ett kamerastativ från tradera som jag tänkte måla om i vitt då det är grått just nu, vilket innebär att jag inte behöver ta bilder på mig själv med kameran hållandes i handen och att jag kan ta bilder som är tagna längre ifrån, eventuellt dyker det upp en outfitbild eller två, så det gillas!

19 april är ingen vanlig dag för det är min fina pappas födelsedag!! hurra, hurra, hurra

Kommentarer
Postat av: Christian

Fina pappan tackar :-)

2012-04-19 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0