Jordgubbar, plugg & kärlek.

har ägnat mig åt seminarieplugg nästan hela dagen och min pojkvän var så söt som köpte jordgubbar och hallon till mig. har läst texter på engelska i min mörkgröna tjocka mediebok och även en text i mitt orange kompendium. det blir i alla fall lite roligare när kurslitteraturen har fina färger på omslagen. nu ska jag skriva det sista på min inlämning och sedan ska jag kanske se något avsnitt av gossip girl om jag inte är alltför trött. börjar inte förrän 13.00 imorgon nämligen. skönt!
min kärlek.♥
har lärt mig hur man knyter en fluga också, kan ju kanske vara bra att kunna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad roligt! Hoppas att vi känner igen varandra. Du får ge mig en stor kram om du ser mig :)

2011-10-07 @ 00:03:54
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0