CAFÉ MUGGEN på söder

Mysigt och ganska enkelt fik vilket jag gillar.
bilderna ovan tjuvade jag ifrån caféets hemsida (muggen.se) och ifrån whatsupsthlm(whatsupsthlm.se)

Tog en fika med min söta klasskompis och göteborgare Lina på söder. Slog oss ner på café muggen och förtärde varsin chokladboll och en latte. träffade på min kompis Nichole i sällskap av hennes kompis och sen var även två andra klasskompisar där och pluggade inför seminariet som vi ska ha imorgon. alla MKV-studenter brottas med de knepiga och svåra citaten som uppgiften innehåller.
blev också lite kändisspotting då Towe Styrke äntrade in genom dörren och slog sig ner vid en av fönsterplatserna. alltid lika kul att se en kändis och man kan inte låta bli att snegla dit lite då och då.
mysigt att hänga på fik sådär när regnet faller ner utanför och så är söder ett mysigt område.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0