Next stop, Future

 

 

 

 

Igårkväll var det premiär för vår slutproduktion Next stop, Future på teatern där vi danstreor har koreograferat ett eget dansnummer och även medverkar i andras. Det gick jättebra och jag blev rörd när jag mötte upp familjen (- Felicia) och de stod där med blommor och presenter. Fick superfina blommor, en stor bukett med rosa rosor, en med en kalla, ros och en annan rosa blomma och en röd ros från danslärarna. Mina systrar gav mig ett splitternytt nummer av egoboost magazine och chokladpraliner. Jag är så glad att jag har turen att omges av så snälla och fina människor!

 

Idag är vi på det igen och har hunnit ha två dansföreställningar och nu återstår den allra sista ikväll kl: 19.00 på teatern i Kristianstad. Jag lovar er att man inte vill missa det för alla danstjejer i min klass och för att inte tala om musikarna är så duktiga så!

 

puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0