Lite höstlängtan





något jag älskar med hösten är alla kläderna. mysiga och varma koftor, både långa och korta. att bryta av med en stickad mössa med en boll uppe på huvudet och att ha en lång stickad halsduk virad ett flertal varv runt halsen. eller en tubhalsduk. gillar variation. kanske känns lite opassande att blogga om höstkläder redan nu men jag har en liten längtan efter dem. dessutom dök h&m katalogen upp i brevlådan idag också, vilket gör att man längtar ännu mer...

kläderna ovan hittar ni på de grymma klädbutikerna topshop, monki och h&m.

nu ska jag längta lite mer efter hösten men innan den är här så ska jag se till att njuta av det som sommaren har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag känner lite höstlängtan också, inte till vädret men till modet och kläderna. Idag har jag beställt mig 3 plagg till hösten. En fin tunika i grå-beige-puder med fina volanger och ett par fina kängor! checka in hos mig där det just nu är blobbis! kram

2011-07-20 @ 00:39:46
URL: http://primms.blogg.se/
Postat av: A L I C I A

fint!

2011-07-21 @ 20:20:05
URL: http://aliciasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0