13

 

lång dag i skolan. när den var slut styrde jag stegen mot Actic, gymmet där jag har skaffat gymkort och ska börja gymma i. fick med mig den orange mobilväskan från H&M också. den är så fin, det kan jag lova er. händge si så där tre kvar bland smyckena och jag tog en av dem. den kommer bli perfekt när man ska ut i partynatten och sen till våren, ni vet väl att orange kommer vara en populär färg i vår och jag kommer bära accessoarer som går i den färgskalan, tror inte jag vågar mig på klädesplagg i orange, kanske endast en sport-bh på sin höjd. min garderob består mestadels bara av svarta klädesplagg. så nu vet ni det om ni inte visste det redan.

 

angående listan som ligger uppe i bloggen så ska jag snart fortsätta med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0