presentshopping i staden

den här eftermiddagen har jag spenderat i staden och virrat runt i olika butiker på jakt efter en fin present till min fina pojkvän. det är hög julstämning nu med julskyltning och julbelysning till höger och vänster. många människor flockas runt den årliga julskyltningen i NK:s skyltfönster och den är lika fin och väldekorerad som vanligt. gå förbi och ta en titt på den om ni inte har gjort det redan. de delade även ut mini-coca color utanför till förbipasserande människor och jag var en av dem som fick en coca cola i min hand. gott och läskande när man är på shoppingjakt.
jag tycker personligen att coca cola i burk är så himla mycket godare än i flaska.
annars så saknar jag den vita snön, när kommer du?
snart hoppas jag att du faller ner och lägger dig så att det blir en vintervit jul i år!

Kommentarer
Postat av: laura-maradam

Ahhh show us what you got :D



Have a nice week darling!

xxx

2011-12-12 @ 14:57:37
URL: http://mar-adam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0