New Years Eve



2011 2012



Nytt år och nya möjligheter. År 2012 ska gå av stapeln och välkomnas med öppna armar då det är nyårsafton. Dagen med stort D, där man skålar in det nya året samtidigt som man skådar alla vackra färgssprakande raketer i luften. just lovely! det är så himla fint med raketer och det är spännande med ett helt nytt år.
Detta året som snart når slutet har mestadels varit bra. Jag medverkade på min sista dansföreställning tillsammans med danstjejerna i klassen på teatern i Kristianstad(min lilla hemstad), jag tog studenten, jag fyllde år och fick en väldigt bra present, en plats på medievetarprogrammet på södertörns högskola i huvudstaden Stockholm, jag flyttade hemifrån, jag blev kär och träffade min nuvarande pojkvän max, jag gjorde en plåtning för modeflickan och prydde även omslaget, jag gick en modevisning på Lobby där modeflcikan höll sitt event, jag har skrivit tentor vilket jag inte har gjort förut, bloggen fick ett upplyft, jag firade världens mysigaste jul hemma i skåne tillsammans med min pojkvän. Det är några höjdpunkter det här året, årets smällkarameller kan man säga.
Nu ser jag fram emot ett nytt år att fylla med roliga, fantastiska och spännande händelser! och ikväll firar jag in det nya året på sveavägen mitt i Stockholm och vem som får min nyårskyss på tolvslaget kan ni nog själva räkna ut.
xo xo, LOVISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0