Life inspiration.

Fixade ihop det här kollaget ovan och det är baserat på vad som är centralt i mitt liv just nu.

Jag studerar MKV på södertörns högskola, jag är intresserad av mode och modebloggar, jag tycker om att fotografera med min bästa canon G12 kompakt kamera som jag dock inte har kunnat använda på ett bra tag då jag fortfarande inte har hittat laddaren.., jag lyssnar på musik när jag pendlar mellan olika destinationer, jag älskar dans och att dansa och kommer alltid att göra det och jag gör fortfarande några balletövningar när jag har tid och rum för det och slutligen så har jag ett förhållande med en kille som jag träffat här i Stockholm och det är underbart att få så mycket kärlek i vardagen
Live the life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0