3:e och sista boken i triologin om ELSA

Torsdag, 29 december och jag är lite småkrasslig. varm i pannan, ont i magen osv. då får man ligga nerbäddad i newport påslakan med flertals kuddar och med boken Elsas hemlighet i händerna. Jag måste erkänna att jag är totalt fast och kan nästan inte släppa ifrån mig den, man vill bara läsa mer om Elsas galna äventyr. Många av bokens händelser kan man relatera till Sofi Fahrmans egna liv men det finns även fiktiva händelser också. En bra mix av mode, party, kärlek, vänskap, resor, jobb, bloggar mm. Den är absolut värd att läsas men det blir bäst om man har läst de andra två böckerna i triologin!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gillar också de böckerna, håller på med den sista.

2012-01-01 @ 11:01:20
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0