Systerhäng i Lund,


Måndag och jag tog tåget till Lund för lite inplanerat systerhäng. vi strosade runt i stadens butiker, lunchade på ett italienskt café, åt vattenmelon, drack iste och åt goda varma mackor. fanns riktigt många fina höstkläder inne på H&M. årets höstmode ser riktigt lovande ut måste jag säga. tur att min födelsedag äger rum i augusti då jag kan önska mig en del av det jag provade idag. ett minus med dagen var att det helt plötsligt spöregnade och vi hade såklart inte något paraply någon av oss. typiskt!

 

läskande smoothies med mangosmak.

 

fina syster.

 

min kyckling-pastasallad med avocado, mums.

 

och slutligen melon och egengjort iste.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0