jobbintervju och lite shopping

 

lyckades haffa en av de två fina silverringarna som fanns kvar på H&M.

 

 

 

artonde augusti och jag gick upp med tuppen imorse för att ta mig in till staden för en arbetsintervju. fick en kaffe och efter intervjun gick jag in mot tivoliparken där jag tog en promenad med bra musik i lurarna och drack mitt medhavda kaffe. hann också med en god lunch med pappa på Thai Kongs uteservering. någon timme senare mötte jag upp Linnéa och gick lite i butikerna. köpte en jättefin blus, typ beige-rosa, den jag bär på bild nummer två. dock ser man inte de fina knapparna på axlarna som är en mycket snygg detalj enligt mig. jag fick också åka gratis både in till stan och hem. Och nu ska jag snart sätta mig ner med den nya ELLE tidningen i handen och bara njuta av allt mode den har att erbjuda!

 

Such a lovely day!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0