17

Nytt nummer av ELLE.

 

Som innehöll sommarkänslor.

 

och trendiga bakverk som vaniljwhoopies med jordgubbsfyllning. Hur goda ser de inte ut att vara? whoopies är det nya och kommer säkerligen ersätta alla macarons.

 

Så vad har dagen bjudit på idag. En hel del sol, läsning i solsängen i trädgården, bra musik på full volym och ett avsnitt av gossip girl. På tal om gossip girl så har jag missat flera avsnitt som är innan det avsnittet som visades på tv idag, så det var inte helt lätt att hänga med i alla intriger och händelser..

Imorgon börjar mitt påsklov och det kommer innehålla dans i mängder! i och med att vår slutproduktion går av stapeln om si så där två veckor så måste vi lära oss alla danser vi ska vara med i. Men jag gillar att vara aktiv och att dansa är otroligt kul och givande!

 

puss.


Kommentarer
Postat av: Andrea - as in Andrea's walk in closet

Åhh lyckans dej!! Önskar att jag kunde sätta ner mig med en ELLE just nu men min har inte kommit än..:(

Hoppas den kommer snart..med sommaren :D

2011-04-17 @ 21:24:57
URL: http://awic.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv: mobilväskan är från Lindex :)

2011-04-24 @ 22:35:13
URL: http://lovisaorest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0