21

Idag har det varit en mycket bra torsdag! fler sådana bra dagar i veckan tack. Jag började med att använda shampoo och balsam från tresemmé. Hittade prover på det i det förra numret av ELLE när jag bytte ut bilder på min magnettavla. Hade fullständigt glömt bort dem. Så dagen började bra. Blev positivt övveraskad av hur bra hårprodukterna var då jag har varit lite skeptisk till det märket förrut, då de sägs att det ska vara samma kvalité som på frisörshampoon fast till budgetpris. Mitt hår blev riktigt fint och min hårfärg blev en aning ljusare och mer enhetlig. Så jag rekommenderar verkligen tresemmé color protection! en annan bra sak är att jag fick bra resultat på ett psykologiprov och har chans att få högsta betyg i den kursen. En glad Lovisa gick från psykologilektionen till mattelektionen där matteläraren bjöd på kaffe. Precis vad man behövde efter en lång dag.  Därefter åt jag bakad potatis på graffiti café, mys! Sen har jag haft dansträning på barbacka där vi danstjejer tränade till gymnasiemässan som är nästa vecka. Och det bjöds på gratis fika och mysig musik. Sen är min syster Emilia hemma också! trevligt då man inte träffat henne på länge.


nu känner jag att det blev lite mycket text här men jag hoppas att det inte gör er något. Jag kände bara att jag ville dela min lycka och glädje med er. Det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Tack, kul att du gilla de :D Hur är det med dig då? Går det bra med dansen? =)

2010-10-21 @ 22:04:04
URL: http://www.evelinaytterbom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0