Happiness

Har haft nationellt prov i matte B idag. Nu hoppas jag verkligen att jag klarade det! Solen har äntligen hittat hit igen vilket gör att man kan sitta ute och njuta på gräset utanför skolan. Pappa och Annica är hemma igen från Portugal och med sig hem till mig hade dem en parfym som tack för att jag har tagit hand om alla blommorna. Fick parfymen Burberry sport som jag har viljat ha väldigt länge. Inte nog med det, jag blev hämtad av pappa efter skolan och fick därmed åka hans splitternya svarta mercedes. Riktigt fin är den! 

I mina lurar spelas just nu Oskar Linnros - Från och med Du , så bra!!


Puss.

Kommentarer
Postat av: Jenny kring

Fin blogg. Kika gärna in på min med :) Kram Jenny

2010-05-19 @ 10:32:43
URL: http://jennykring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0