Sjukling

Tänkte bara konstatera såhär på kvällskvisten att jag är drabbad av riktig otur. Jag har gått och blivit sjuk med hög feber och förkylning. Nu hoppas jag verkligen att jag blir frisk till på fredag då jag ska dansa på siesta. Det hade varit väldigt tråkigt att inte få utnyttja sitt armband till fullo och missa alla artister som kommer dit dessa dagarna. Imorgon kommer jag att vara hemma från skolan och vila upp mig till max. Och när jag inte sover kommer jag att knapra alvedon. Men imorgon är det i alla fall torsdag vilket innebär att det kommer upp nya avsnitt av den unga överklassen och bella&tyra show. Sedan ska jag plugga in vägmärken också, ett om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0