Handledarutbildning och halsont

Det har varit en lång dag idag. Har äntligen gått handledarutbildningen på körskolan och nu ska börja ta tag i körkortet! det känns riktigt bra. Är faktiskt riktigt förväntansfull inför att köra bil, det verkar så kul. Men nog pratat om körkort. Min hals gör ont och jag känner mig frusen nästan hela tiden. Jag har en känsla av att jag håller på att bli sjuk.. vill verkligen inte bli det. Det finns varken ork eller tid till det. Nu ska jag gå ner och göra en stor kopp hallon & blåbärs té.

Kommentarer
Postat av: tea

sv: visst är den bra! har haft hans låt på repeat ett bra tag nu och den är lika fantastisk fortfarande! ser fram emot hans album :)

2010-05-26 @ 00:37:26
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0