Ahlgrens bilar

Pappa har köpt kostillskott till mig som jag hädanefter ska ta dagligen. Nu är han iväg igen och jag har gjort en beställning på blåbärssoppa, ahlgrens bilar och solo. Är så sugen på ahlgrens bilar vilket är lite smått märkligt för de brukar nämligen inte vara några favoriter hos mig annars. Jag har också lyssnat på låtarna som vi ska dansa till imorgon om vi ska improvisera. Det låter bra i mina öron! kan avslöja att vi kommer ha silvermasker för ansiktet. Så om ni är på siesta så kom och kolla på oss antingen fredag eller lördag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Inte kul att vara sjuk. Hoppas bilarna hjälper dig att komma på fötter igen. Man blir ju i alla fall törstig av dem och dricka är ju mycket bra då man är sjuk.

:-)

2010-05-28 @ 00:49:51
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina ljusrosa converse är från Scorett :)

2010-05-28 @ 23:27:02
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0