PICTURE THIS

 


Då var föreställningsveckan igång. Dessa två dagarna har jag befunnit mig på teatern från kl: 08.00-18.00. Idag hade vi genrep, vilket gick bra men det var några steg som kunde gjorts bättre men i stort sett så var det grymt! Vår dansföreställning vi namn Picture This är baserad på seriefigurer och superhjältar. Den består av två akter där andra akten är Sannas projektarbete. Jag är med i båda akterna, så det det blir mycket dans för min del. Jag förundras verkligen hur duktiga vi tvåor är och hur mycket vi har utvecklats sedan ettan. Min danslärare Lena blev så rörd att hon började gråta. Men andra akten är väldigt känslosam och vi har lagt ner vårt hjärta och själ att få föreställningen att bli så bra som det bara går.

Imorgon har vi först en skolföreställning och sedan en föreställning där alla är välkomna och det är gratis inträde också. Det är alltså kl: 19.00 ni ska befinna er i kristianstads teater om ni vill se en otrolig föreställning!

Här kan ni gå in och läsa mer om vår föreställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0