I min egna lilla bubbla

Har mest ätit choklad från Lindt, ätit läkerol, druckit bubbelvatten, apelsin juice och té, lyssnat på musik, ätit alvedon och kollat bloggar idag. Kan bara konstatera att jag är lite små sur över att the garden collection på H&M ska ta slut så snabbt, speciellt alla godbitar i klädesväg som man spanat in. Men nej då man hinner knappt blinka förän det står sold out på hemsidan. Hade spanat in ett par jeans shorts, en ljusrosa klänning och ett par blå shorts med volang som jag ville lägga vantarna på. Tror att det är ganska utgallrat på H&M i stan också.. skulle tippa på det faktiskt. Kanske är lika bra att spara pengarna då jag ska åka till Göteborg snart, där vill man såklart ha pengar i fickan om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0