Ensam hemma #2

Jag har möblerat om på mitt rum i veckan och resultatet blev mycket bra. Nu är det städat och fint! har tänt ljus vilket resulterar i hög mysfaktor. Idag har min kära farmor varit här och lämnat diverse godsaker. Sånt får man unna sig när man är en sjukling. Jag mår mycket bättre nu! tror inte att jag har någon feber längre. Så skönt! Ikväll kommer pappa och Annica hem från Schweiz där de har åkt skidor. Ska bli trevligt att träffa dem, skönt att inte behöva vara ensam längre.. fast jag måste medge att det har varit rättså skönt att ha hela huset för sig själv några dagar. Jag tror att jag skulle klara det alldeles utmärkt att ha en egen lya.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Tack så mycket! Det gick jättebra.

2010-03-29 @ 11:17:45
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0