3

 

Texten nedan är från Michaela Fornis blogg "flest skor vinner" och jag känner igen mig i det hon skriver. Det är ofta man strävar efter att göra alla till lags vilket kan resultera i att man tillslut glömmer bort vem man egentligen är och vilka unika personligheter man har. Det är det som gör oss människor intressanta, våra personligheter och att vi är unika. Det är vackert. Man måste våga visa vem man är och det är nog då man får upp ögonen och träffar de som älskar en. Jag tror verkligen på det. Hade behövt inse det själv i en del lägen bara.


Denna strävan efter att göra alla till lags.
Kanske är det viktigast att bara vara.


Det är nog då man träffar de som verkligen älskar dig, och inte kommer att sluta göra det. Då spelar det inte så stor roll om man inte är älskad av alla.


Nu ska jag kila ner till köket och göra varm chokladmjölk. Mmm så gott!  Sedan ska jag titta på avsnitt tolv av glamourama. Ja, jag är en trogen följare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0