Vår egen ängel

Den 19 juni är också ett datum då min mammas födelsedag skulle ägt rum om hon hade levt. Då hade hon fyllt 46 år. Starka känslor väcks till liv och jag kunde aldrig tro att hon skulle lämna alla oss på det sätt hon gjorde. Livet kan tyckas vara orättvist i många situationer. Hon var trots allt min mamma, min älskade mamma. Hon som läste sagor för mig, som gjorde utflykter, som sydde kläder, som uppfostrade mig och mina syskon och som var otroligt stark. En sådan vacker människa med ett hjärta av guld. Nu finns hon inte längre med oss, tyvärr. Men hon finns i våra hjärtan och där kommer hon alltid att ha en hedersplats. Vår egen ängel.

Kommentarer
Postat av: Emma.

Hej Lovisa. Jag har fortfarande inte fått något svar per mail om din hemadress, jag kan inte skicka din vinst förrän dess. Om du inte vill ha dem så svara det så kan jag skicka till någon annan som tävlade :)



Kram

2010-06-20 @ 13:41:54
URL: http://petite.nu
Postat av: josefin mandarin

Fint. Hoppas hon har det bra vart än hon är idag

2010-06-21 @ 22:16:21
URL: http://mkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0